Danskväll

Jag och min syster har haft en helkväll i danslokalen aka. kyrkan. Det var meningen att vi skulle hitta på en dans som vi kunde dansa till församlingshelgen om två veckor, men det blev inte så framgångsrikt utan det slutade med att vi hade fridans hela kvällen. 

På tal om dans, så har jag anmält mig till danslektioner i balett och jazz nu i höst! Det är så olikt mig, men det kommer bli awesome. Att jag ska börja dansa just balett är nog ganska otippat för många, eftersom jag är lika vig som en sten. Har man dock sett Step Up Revolution, så förstår man nog mer av varför jag vill börja dansa balett. Och eftersom dansa är bland det roligaste som finns i livet, så varför inte dansa lite jazz också? 

Framsteg och motgångar kommer säkert att komma upp i kommande blogginlägg. 

Kommentera

