Liam gives me Payne.

Varför tänker jag bara på bloggen på kvällen? 

Har börjat skolan nu. Eller ja, det har redan gått fyra dagar, men det är första veckan, så vi har inte börjat ”på riktigt” än. Trivs väldigt bra, alla är så snälla och nu får jag äntligen göra någonting jag gillar att göra. Vill dock inte prata för mycket om skolan, det är inte precis mitt favoritämne att prata om. Så, varför inte byta samtalsämne på en gång?

Har äntligen fått min dator! Jag älskar den redan med hela mitt hjärta. Har fört över alla mina bilder som fanns på min trasiga dator. Viktigast av allt är ju ändå att mina bilder från LA är sparade och i säkert förvar. Måste göra en säkerhetskopia. Påminn mig Amelie om du läser det här. Att ha kort på saker och ting är det bästa man kan ha. Jag borde definitivt ta fler bilder. Enda sen min dator förstördes har jag inte kunnat ta några kort eftersom min mobil har varit full, och jag har inte velat föra över mina bilder på någon annan dator än min egen. Så nu när jag har en egen igen, så kan jag alltså ta mer bilder! Vart jag vill komma med detta är att jag antagligen, förmodligen, kanske kommer lägga ut exklusiva bilder endast här på bloggen! WOW.

Hursomhelst, en liten notering, jag är så galet bortskämd med underbara vänner. Jag är väldigt tacksam. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Något av det bästa med er är att man inte behöver planera något i förtid för att ha roligt, utan vi kan bara sitta och umgås och ändå ha kul. Skulle inte byta ut det för något. 

… Jag lyssnar på One Direction. Dom har faktiskt ett par bra låtar (I Would). Döm mig inte. Nu när jag tänker efter kanske jag inte ens borde erkänna att jag lyssnar på dom… Kommer aldrig förneka att jag älskar Liam dock. Haha. Godnatt. 

Kommentera

