Gnissel gnissel

Första helgen i min nya säng. Haha. Jag ser fram emot att ligga och snooza hela morgonen imorgon. Kan inte snooza längre än till elva dock, för imorgon är det marknad. Jag och Johanna har skrivit upp oss på nästan allt man kan göra. Så vi kommer ha fullt upp.

Har suttit och spelat Sims 4 igår och idag. L O V E I T ! Har suttit och byggt på mitt hus i tre timmar, och då har jag bara gjort klart första våningen! Yay.

Imorgon är det salut. Så vi ska ner till älven klockan 8 och lyssna på lite musik och titta på fyrverkerier, mysigt värre!

Rebecca ligger bredvid mig med sitt munskydd i munnen. Hon måste ha det i munnen när hon sover eftersom hon gnisslar tänderna i sömnen. Vet inte hur många gånger jag har vaknat och hört hur hon spänner käken och gnisslar tänder. I och med att hon spänner sig så vaknar hon med världens huvudvärk, aka migrän, aka vill spränga sitt huvud. Så vi får hoppas att munskyddet hjälper! … Bara hon inte sväljer det i sömnen.

Just ja! Höll nästan på att glömma… SUPERVENTION är typ asbra. Jag älskar den filmen så mycket. Man får hänga med massa slopestyle grabbar, från Sverige och Norge, när dom testar nya tricks på flera olika ställen i världen. Alltså utsikterna i filmen.
Jag är helt såld. Jag älskar slopestyle och jag ÄLSKAR solnedgångar. Vilket betyder att den här filmen är väldigt bra för mig. Om du inte har sett den, så gör det. Det är så värt det!

Kommentera

