Inte så lyckat det här…

Jag känner att det går flera dagars mellanrum innan jag kommer på att jag har en blogg…

Idag har jag lyckas göra allting som jag inte behöver göra, och ingenting av det jag måste göra. Det summerar mer eller mindre mig som person. Jag lyckas alltid spara på de jobbiga sakerna tills dagen innan. Jag är som tur är ”ledig” imorgon så förhoppningsvis kan jag ta mig samman och fixa det jag ska.
Har btw röstat idag! så jag har ju faktiskt gjort en produktiv sak idag.

Försöker komma på vad som har hänt i helgen… Mormor har haft 70års kalas, så vi har varit och firat henne på både fredagen och lördagen. Sen på lördagskvällen åkte vi till kyrkan och hade ”cakerace” och lekte lekar… Ja, sånt där man brukar göra när man är 18+.

Hursomhelst, jag ska göra mitt bästa att skriva oftare, haha!

Kommentera

