Snooze, you looze

Haha shit, eh, jag var ju bra på att uppdatera märker jag. Hur som helst så har det här varit en himla pissvecka.
Jag har haft ett antal nära döden upplevelser, ätit mögel, somnat i badkaret osv. Yay. Det kan inte bli värre nu iallafall. Imorgon ska jag rita hela dagen tror jag. Får se om det blir något dugligt av det. Tyskland spelar imorgon! Reus<3

Igår natt drömde jag att jag dödade en björn med min sko btw. Haha, tänkte passa på att berätta nu när jag väl kommit ihåg vad jag drömt.

Jag ska inte skriva ett långt inlägg, även fast jag känner att jag är skyldig att göra det. Klockan är ändå halv 2, och vill inte sova bort hela helgen.

Kommentera

