Nytt år

Början på det här året har hittills varit väldigt händelserikt. Mestadels mot det negativa hållet, men också positiva. Det var ett tag sen jag skrev nu, kom på det efter att Amelie nämnde det tidigare idag, så tänkte att det kan vara bra om jag kom igång och skriva lite igen. Tror det kan vara nyttigt för mig eftersom det händer mycket för tillfället och jag kommer behöva skriva av mig.

Just nu ligger jag i Ammes soffa och försöker kolla på fyra hockeymatcher samtidigt. Går sådär om jag ska vara ärlig.

Imorgon kommer det hända en viktig sak, så ska försöka styrka mig själv med denna vackra människa;

2015/01/img_1156.png

Kommentera

